Ikut AiTotYati

17.1.09

pengetua oh pengetua

hr ni sek ganti... pagi tadi aku terbagn awal.. so siapkn bfast.. so kuar mcm biasanya tp rupa2nya aku tersampai awal.. 6.40am dh tiba kt sek.. patutlah takde org... abg azizi yg bukkkn thumb print pn tak sampe lagi.. die pn terkejut tgk aku dh dtg.. hahahhah... so trs naik ke cyberlab wat keje yg tergendala smlm...

akhirnya bapakku dah berpindah ke putrajaya.. ayahanda hj mohamad b. samad telah naik pangkat menjadi KPP unit perolehan BPTV di putrajaya. sedih aku dgr ucapan die... ramai org tak suka die sbb die rjn bekerja.. aku suka kerja dgn die wpun kdg2 stress sbb die ni pantas orgnyer... idea byk... so aku tak heran if die dr dga29 dgn pantasnya dah naik dg52 sedangkan kwn2 die yg lain br sebuk nk naik dg41... die ni kurg ckp tp keje pantas...

hj mat janji nk tile kan siberlab gua... tile dh bli cuma blm on je sbb tukang yg nk tile tu sebok setelkn projek kt tpt lain.. if hj mat ade pasti aku akn ade bilik sendiri kt siberlab tu.. anjung yg kt hujung tu akn di upgrade jd bilik kami... sbb die dah tgk camne kami majukan siberlab tuh.. from nothing to something... drpd takde sape tau kewujudan now jadi port cikgu main internet... port dload mendload.. port ajo cikgu main blog.. port klu cikgu dpt relief n mls nk ajo bayo je rm10 kt siberlab dh boleh bw masuk budak... port cikgu yg nk cari ketenagan dtg je cni... n mcm2 port lagilah... mcm mana agaknye if pengetua baru dtg nanti... blh ke aku carry on sbb gua dh rasa mls nk jd rajin.. tp yg paling tak best tu 2 feb ni anugerah kualiti dah takde hj mat yg sampaikan anugerah... pengetua baru lah kot... apelah nk jadi dgn sek aku tu agaknyer? tunggu dan lihatlah sape pengetua baru...

0 komen terulung:

Post a Comment