Ikut AiTotYati

22.1.09

aku seorang guru ICT

masuik ke makmal siber smlm.... tetiba bos aku menyerahkan satu salinan borang utk diisi.
"eh ape ni kak.. saya taknak..." aku berkata.
"ala ko tomankan akak jo klo ade kursus ke ape ke... akak tetap guru bestari," bos aku kata.

aku pn dgn tanpa prasangka mengisi borang yang tertulis "profil guru ICT".

alih2 pagi tadi guru media masuk bw satu buku profil yg aku kena isi. berkenaan dgn:
1. profil guru ICT
2. profil guru SMS SEKOLAH

tu tak masuk lagi aku yg mmg guru data SMM (sistem maklumat murid). samapai kdg2 cikgu2 lain pn tersasul sebut aku ni pegang jwtn ape... sms ke? smm ke? ape ke? mujurlah aku tak jd guru kelas. sejak aku masuk sek aku tak pernah lagi jd guru kelas. thn lps jadi kejap je dlm 2bulan gitu lps tu kena terminate sbb aku sakit...hehehehhe.. selamat...

so cikgu media kata die akan fight kan aku spy dpt 15 waktu shj. pada aku jgn haraplah nk dpt 15 waktu sbb mmg guru applied science dah kekurangan skrg nih.. huh aiseh... wat jelah... terasa mcm esok nk import tenaga pelajr2 5BB utk tlg aku key in kan markah data kokurikulum sbb aku nk kena lengkapkan data SMM krn ia perlu dihantar ke JPN pada atau sebelum 3februari 09. kenalah gua work smart. GPK HEM tau ape? tau sume data nk lengkap aje..huh!

0 komen terulung:

Post a Comment