Ikut AiTotYati

15.1.09

pahala tu...

bgn... 6.30am.. bgs betul aku nih...hahhaha.... siap2 sampe kt sek kul 7.30am just nice sbb masuk b4 7.35am.. trs g bilik kerramat aku tuh.. nak siapkan data yg belambak2 tuh... nk siapkan buku rekod, nk kemas fail... nak itu.. nk ini... suddenly hset berbunyi... ade akak nk msk cni nk print... masalahnye ialah die tak g save kt pendrive.. die save dlm laptop... aiseh nk wat networking lak.. aku nk wat keje nih.. takpelah aku tlg dia... bila aku tgk jam dh kul 8.55am.. aiseh nk kena g kelas nih... mencbar gile thn ni sbb kena ajo 3kelas form 5.. pergh.. akan ku pastikan result applied sceince thn depan akan meletop2.. wargh very la ambitious!!! kesimpulannya selalu keje aku sangkut sbb aku suka tlg org... keje org siap tp keje aku pending.. takpelah..sbb aku percaya Tuhan akan balas kebaikan yg kite buat pd org... mungkin bukn dlm bentuk yg sama tp bentuk yg berbeza...

then after 10.15am trs ke kantin nk mkn.. wah ramainye umat... aku n beg aku pn landing jap kt meja nk hilangkan penat... aku klo tgh mkn jgn le ajak bercakap... mmg tekun gile sbb menikmati hidangan Tuhan bagi... cepat je aku mkn... cepat2 aku ke siberlab nk siapkn keje (selagi tak pencen selagi tu tak hbs keje)... mak aih ramainye umat.. oic masing2 nk Tv_Pixar aku tuh.. aku pn bg le... tong tang tong tang.. tgk jam dh kul 1pm... then baru aku persan aku dh silap copy folder smm.. wah tensen nye aku kena update lagi.. ish... 2.40pm nk meetg nih... so i've decided to finish up my buku ringkasan. dan akhirnye aku berjaya membuat ringksn hingga 2februari 2009.. pergh mmg dasat...

mujur meetg kokurikulum kejap je.. 3.30pm dh hbs... aku pn lepak jap kt cyberlab.. budak2 dh stat msk kt makmlsiber nk main pc.. ramai.. sok aku nk tgk byk tak kutipan... if not aku suh ajk yg jg tu yg bayar.. sedap2 je nk masuk free.. ape ingt makmal siber ni wat amal jariah ke? maintaince sendiri.. ish... ink kertas.. sumelah... sume pn yg masuk hr nih lelaki... aiseyman..

kul 4.00pm aku bergerk ke dewan bunga raya sbb ade raptai pengawas.. wah bilalah aku nk balik ni... kul 5.15pm aku masih di dewan... apelah budak2 pengaws ni lembab betul..hahahha sedap je kutuk.. tgh sebuk uruskan budak2 tu kp aku call.. nk suh blikan wrapper dgn kad utk hadiah pengetua yg nk berpindah ke kpm... aku btau yg aku tmalas nk singgh mana2 tp sbb malas nk dgr die membebel aku iyekan je... kul 5.30pm aku tolak pulang n call my hubby.. btau aku kke jj jap bli present, wrapper n kad... mmg tak toleh kiri kanan trs capai je sume brg yg diperlukan... tiba di umah kul 6.00pm.. trs mandi n mkn makaroni goreng hubby wat..(mujurlah die memahami)... tgk spa Q 2 til 7.30pm rest jap n 8.30pm tusen pn stat... now 1s 10.55pm n sgtlah mengantuk tp sbb gian nk guna msi white wide n lite ni taip jelah...hehehe.. saja nk test power nih.. kehidupan kehidupan.. mayb rutin aku berubah if ade baby.. taapi rezki takde so terpaksalah selalu jd bidan terjun if ade ape2 yg kena stayback kt sek... sigh...

0 komen terulung:

Post a Comment