Ikut AiTotYati

24.1.09

gigiku sudah hilang

akhirnya harta yg dipinjmkn sementara oleh yg maha Esa pn ditarik balik. gigi depan yg menjalani RCT (root cernel treatment) dah reput. so piling dah patah. ape akibatnye?

aku yg sedang enak mengunyah keropok pn terasa ade satu gigi tiba2 mcm jatuh dlm mulut. keenakan mengunyah keropok terhenti. aku panik kejap... uwaaa... gigi tu bergoyang2 di dalam mulutku.

hubby yg sedasng lena tidur aku kejutkan. mmg panik giler sbb gigi RCT tu dh 5thn sejak eksiden 2003. so tadi dr dh cek.. gigi tak dpt diselamtkan sbb piling dh patah.. akar je tgl dlm gusi. oleh itu, hari isnin aku kena dtg lagi after 2pm sbb nk cabut akar tu n dr akan wat temporary gigi..huhuhuhu... then dr akan wat acuan gigi palsu. nampaknye umur 27thn aku dh pake gigi palsu... itu namanya nikmat pinjaman Tuhan. yg kelako tu sok nk attend kenduri kwn hubby n also pakcik aku.. nampaknye kenalah gua cover2 klu nk senyum..huhuhuhuhuh.. tragedi Tahun Baru Cina.. ape nk wat....

0 komen terulung:

Post a Comment