Ikut AiTotYati

8.1.09

Anugerah Guru Paling Berinovasi

Dpt panggilan tepon dr opis btau hr ni ade meetg ketua ajk hari Q. mcm biasalah aku kan kena buat buku program...hehhehe... bile dpt handouts aku tgk kt senarai penerima anugerah.. eh nama aku ade..ehhehehe... alhamdulillah tu berkat penat lelah membentangkan kajian tindakan aku tuh... sume ade 30 org penerima anugerah mengikut kategori masing2. so aku dh tau dah hadiah ape yg aku akn terima nanti sbb dh bincang dlm meeting...tak ke kelako tuh?

hr ni ade 2meetg sebenarnye.. satu meetg majlis watikah pelantikan pengawas n satu lagi meetg hr Q.. tp sbb hari Q dgn bos plg besar so kena attend le.. bukan ape dh aku kepalanye kang tatau lak nk watpe kan... kpl dh penin tahap gaban dah... la ni dh kul 4pm... japlagilah balik...huhuuh.. hubby pn blm blk so aku blk nantilah jap lagi..jeng...jeng

0 komen terulung:

Post a Comment