Ikut AiTotYati

15.6.11

UTeM tu IPTS!!!

erk?

kita akan rasa sangat hairan kalau yang berkata-kata itu adalah seseorang yang bekerja di kementerian pelajaran malaysia. bahagian yang kendalikan tentang hal-hal guru nak sambung belajar pulak tu.


tapi itulah kes yang berlaku pada hari ini. berulang kali pegawai tu suruh Ai pastikan yang UTeM itu adalah sebuah IPTA dan bukan IPTS. Ai yang memang pasti UTeM adalah sebuah IPTA terus jadi konpius. dan untuk kepastian Ai google. dan memang pasti UTeM sebuah IPTA. boleh rujuk di sini   sini dan sini.


lagi pula Ai tinggal di melaka jadi memang banyak juga billboard yang memaparkan perkataan, UTeM adalah sebuah IPTA teknikal pertama malaysia"


peliklah, bagaimana hang yang kerja di kementerian pelajaran malaysia bahagian cikgu-cikgi nak sambung master n phd kalau kau taktahu UTeM tu IPTA?

mungkinkah kau main fb saje?

8 comments:

  1. taklah....asik berblog je!

    hish.. malunye

    ReplyDelete
  2. harrrruusss kusyuk sangat men fb kan ;)

    ReplyDelete
  3. @ibuintandahle tak peka dgn kewujudan UTeM sebagai IPTA. lps tu tak peka dengan tarikh tutup permohonan IPTA. peliks peliks

    ReplyDelete
  4. @nuriLrasa geram jugak, nak tawarkan Ai cuti, tawarle betul2. ni mcm main tarik2 tali je.

    huh

    ReplyDelete
  5. anak buah kekda blaja situ.

    *mcm tak relevan je komen dgn entry. hahah

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. geram je kalo jumpa dgn org mcm ni

    ReplyDelete