Ikut AiTotYati

2.1.09

get ready!!

"salam hidayati. saya nk minta tlg wat pengumuman kt website sek tentang meeting guru bil 1/2009. lagi satu, sy nk btau awk kena present kajian tindakan awk dlm meeting guru tu. boleh kan? so awk prepare yer... awk kan dh g conference msia-thailand tu. tak jadi masalah kan?"

"ok baik bos," hset ku letakkan. terkedu kejap. nk publish info kt website tak jadi mslh tapi hal yg kedua tu yg wat aku terkedu jap. aku ingtkan dh selesai psl kajian tindakan ni. aiseh kene present lagi. ppoint mmg dh siap dah. sbb last year dh present di peringkat negeri kt auditorium kolej yayasan saad. cuma aku nk kena touch up sikit kot. memandangkan pengetua nk lebih kurg 10-15 min je.

aiseh apelah aku nk cakap ni. guru kt sekolah aku ramai lebih kurg 120 org. setakat ni aku blm pernah jumpa lagi sek kt melaka yg mempunyai guru seramai smtmt. aku msg pengetua tadi die kata aku akan present pertengahn meetg. mayb lps ucapan pengetua n gpk-gpk kot. stand by jelah. jwbnye nk kena angkut laptp n speaker aku nih. kang ade lcd je kuar gambo je suara takde. hahahahaha...

oklah nk g sidai baju. hubby aku dh g sek... maklum ketua panitia kem hidup kenalah g tgk bengkel die tu.. semangt btl hubby ku itu...heheheh...

0 komen terulung:

Post a Comment