Ikut AiTotYati

14.3.11

SAYA MAHU JADI DIRI SENDIRI DALAM BLOG PEUGEOT BESTARI 206

kenapa Ai suka jadi diri sendiri?
kenapa? 
kenapa tak suka nak jadi macam orang lain?


sebab kita sendiri tahu kemampuan kita, tahu emosi kita.
degil pun ia jugak kot. 
senyum kambing


menurut dato' dr Fadzillah Kamsah, orang yang lahir pada 5hb ni seorang yang optimistik, bercita-cita tinggi dan berprestasi tinggi eh macam sekolah berprestasi tinggi yang kt sarawak tun lah!!

Ai sangat optimis yang Ai akan berjaya dalam Audition Mommy Lyna dari MySuperKids.net untuk mendapatkan iPad. perghhhh kalau Ai dapat, memang Ai adalah cikgu yang paling cool sekali di sekolah. barulah sesuai dengan jawatan Guru penyelaras ICT yang Ai sandang.



oleh kerana itu juga, Ai menulis dua entry terdahulu melalui hati Ai. takde nak puji lebih-lebih atau kutuk lebih-lebih 2 blogger tersebut sebab artikel tersebut adalah berdasarkan pengalaman Ai sendiri. Adalah lebih mudah untuk mencoretkan sesuatu yang datang dari hati sendiri. Bukan disebabkan pengaruh mana-mana pihak. tapi bukan ke Ai tekan publish tu sebab Mommy Lyna sent notification emel? alamak, adakah Ai ada sifat suka menganggap remeh pada orang lain seperti yang dinyatakan oleh dato' dr Fadzillah Kamsah? meh baca sikit pendapat Ai tentang 2 blogger tersebut di blog peugeot bestari 206:

1. Encik Ben Ashaari yang ada blog http://benashaari.com
2. Encik Nescafe Ais yang ada blog tentang tutorial di maribinablog.blogspot.com


oh, Ai tak anggap perkara tersebut remeh, sifat Ai kan optimis dan bercita-cita tinggi maka mestilah berharap artikel-artikel akan terpilih dan menang. sebab itu Ai wujudkan blog. Ai boleh jadi diri Ai yang sebenarnya, Ai boleh luahkan pendapat, berkongsi pengalaman dan bertanyakan soalan.


jadi, kalau Ai menang iPad dari Mommy Lyna memang ia merupakan hadiah harijadi Ai yang paling cool sekali. yes, tujuan Ai juga adalah untuk maklumkan pada sesiap yang baca blog Ai ni yang Ai akan menyambut harilahir pada 5 April 2011.


juri-juri, kamu pening ke? ape? Ai menulis tak konsisten? kan Ai dah kata yang Ai nak jadi diri sendiri dalam blog Peugeot Bestari 206 ni. blog tu, blog Ai ni le. yg kamu dok baca   ;D


Artikel ini ditulis sebab saya mengidam iPad percuma MySuperKids. Sertai Bengkel Adsense di laman web buat duit online & mulakan gaya hidup sihat dengan vitamin semulajadi ShakleeTrialPack

8 comments:

  1. owh..good luck ya
    semoga berjaya n dapat ipad.
    wuhuu..ipad tu :)

    ReplyDelete
  2. sory lama tak singah sini... agak bz skit...

    ReplyDelete
  3. ye betul... jadilah diri sndiri yat. "aku adalah aku"... lalala

    ReplyDelete
  4. @::FAIZ FARISH::

    sebeleum entry ni Ai ada buat 4 entry. hari ahad tu buat 4 entry.

    klu rajin baca ye.

    mataseyh

    ReplyDelete
  5. @Za Nans

    ya betul tu kakza, "aku adalah aku dan tetap menjadi aku"


    kukukukuku

    ReplyDelete
  6. good luck.. kat blog macam2 boleh tulis kan..

    JOM KE: ALL IN ONE

    ReplyDelete
  7. @nur

    tima kaseyh.
    ya boleh luahkan segalanya
    :D

    ReplyDelete