Ikut AiTotYati

14.3.11

::Segmen:Apa kata kamu tentang cinta::

dapat tag daripada Pn Lieya Cute yang mmg sentiasa cute tuuuu.

kalau kamu nak tau psl segmen ni klik saje banner di atas tu ye.

pendapat Ai tentang cinta:

 1. perlu ada pengorbanan. mesti Cinta pada Allah dan Rasul. sbb tu kena ikut suruhan dan tinggalkan yang dilarang. kena korbankan nafsu. kadang-kadang jahat dalam kepala ni dulu suka nak tinggal solat, tapi sekarang untuk tunjukkan kecintaan pada Allah, Nabi dan agama Islam makanya Ai mesti solat. solat tu tiang agama ok.


2. cinta pada enJek jek. siapa enJekjek? tu cinta hati Ai. lama cinta sama dia. sangat rindu sama dia. kalau kat tempat kerja, tetiba rindu dengan enJekjek makanya Ai sanggup tepon. walaupun kami telah berkahwin selama 6tahun, alhamdulillah cinta semakin mekar. Allah lebih tahu yang terbaik untuk kami. walau kami belum dikurniakan zuriat tapi kami suka cintan cintun. jalan2 di luar masih pegang pegang tangan. cuit sana sini. lepas tu pulak kami ni macam adek-abang maka memang selalu kena pandangan macam orang tak suke dengan kemesraan kami. eh, ada aku kisah? pasal cinta sama enJekjek maka Ai tak kisah pun kalau enJekjek nak suap Ai walau di tempat awam.


3. cinta pada keluarga. uish, kalau Ai nk balik kampung dan ada ahli keluarga yang kirim ape2, memang Ai akan belikan. tak kisahlah kalau Ai sendiri yang kena ikat perut. demi cinta pada keluarga lautan api sanggup Ai renangi.


ok itu luahan Ai tentang Cinta.
nak tag KakZa dan Kekda
tarikh tutup 16Mac2011

(^_^)

10 comments:

  1. masyeh sudi join..enjek ye..=P

    ReplyDelete
  2. a ah.. cinta dan pengorbanan.. selari bersama kan.. jemput baca pandang suya tentang cinta juga

    http://heremybeautifulworld.blogspot.com/2011/03/segmen-apa-kata-kamu-tentang-cinta.html

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah pendapat yg bernas dan jauh dari unsur2 cinta remaja.

    Nasib baik awak tak tag saya. Bab2 cinta ni saya tak pandai ekeke

    ReplyDelete
  4. @Yunus Badawi

    tau YB mana sempat nk buat tag2 ni.

    ye ke tak pandai bab cinta2 ni? hbs tu camne tackle mak adam tuh?


    ;D

    ReplyDelete
  5. @Lieya

    i love u threee.

    eh tooo takde la plak.

    :P

    ReplyDelete
  6. :) tahnx join~!
    good luck

    -cik juri-

    ReplyDelete