Ikut AiTotYati

1.3.11

LULU CALDINA 1ST GIVEAWAY

dah lama Ai memendam hasrat ini. nak join GA cik adek yg manis ni.
selalu2 klu ade GA mmg akan bookmark cuma sempat atau tidak tu je le.
tapi yg LULU ni, Ai tetap nak sempatkan jugak!!

syaratnya cukup mudah. sesiapa sahaja boleh join. nak tahu lebih lanjut klik sini

dan Ai nak tag 2org iaitu:

yang lain kalau nak join pun Lulu lagi alu2kan. ni Ai wakilkan Lulu cakap. hehehe

5 comments:

  1. yeah~~
    manyaknye kontest kakti join

    ReplyDelete
  2. rexD,

    hhahaha ni smgt bulan baru!!!
    :D

    ReplyDelete
  3. TQ dear sudi join 1st GA lulu....semoga berjaya yer..ngee

    ReplyDelete
  4. Dari blog Cik Lulu....semoga berjaya...

    ReplyDelete
  5. Keputusan sudah keluar...Jom tengok siapa yang bertuah...ngee

    http://lulu-pages.blogspot.com/2011/03/keputusan-lulu-caldina-1st-giveaway_31.html

    ReplyDelete