Ikut AiTotYati

27.10.09

SUKA SUKA HATI JE

4.15pm: meeting tamat. aku didatangi oleh KP bertanyakan tentang buku program untuk Program Outreach yang akan diadakan pada 4Nov09 di sekolah aku. aku terpinga-pinga. aku memang taktahu ape2 tentang AJK ke, buku program ke.

"bila masa lak nama aku jadi ajk ni?" ayat dalam hati aku.

KP kata, "eh nama awak memang ade"

dalam hati aku, "wahhhhh ini sudah lebih ni. suka2 hati je letak nama aku dan kata nama aku ade dalam senarai ajk dia."

maka aku bidas, "mane ade kak. tak ada. saya cek banyak kali dan mmg tak ada nama saya yang kena attend meeting rabu 2minggu sudah (aku ingat sangat sbb rabu tu aku dah cek dan mmg takde sbb rabu tu jugak aku puasa enam selain pelajar 5auto buat jamuan akhir tahun di mana aku tak dapat attend jamuan sbb aku ada fisioterapi) nama saya tekde"

namun KP masih juga nak tegakkan benang yg basah, "eh ade. nanti akak telefon KD"

namun talian KD tak dapat ditembusi. so perbualan berakhir di situ.

dalam hati aku pedulik ape. peel orang2 kat tempat aku ni suka nak suruh2 orang2 yang rajin macam aku & KF jadi ketua ajk (a'ah akuza, tadi saya tengok nama awak pun ada dalam notis mesyuarat khamis ni). just name it program ape yang kami tak terlibat? secara keseluruhannya pasti nama kami ada. macamlah orang2 lain tu buta It sangat!!!!!! buta IT ke malas?

ikut kepala angin aku nak je aku berlaku kurang ajar tapi mak bapak aku ajar supaya bersopan santun. aku malas nak argue so aku blah aje. sebab lagi lama lagi berhadapan dengan KP aku rasa nak marah sebab selain menahan kesakitan PID aku, perut aku juga lapar.

dan aku terfikir, sampai bila aku nak jadi balaci orang? ada peluang aku nak blah!!!!

3 comments:

  1. SALAM CIKGU..
    SUKA BACA BLOG AWAK,TP ADA MASA X LEH BUKA..X TAU NAPE..HUHU.

    SY NK MINTAK IZIN(TP DAH SAVE PUN)GAMBAR BUNGA MATAHARI..SAYA PUN SUKA BUNGA MATAHARI ;-)

    ReplyDelete
  2. wslm,

    hehehe timakaseh malu saye...huhu

    silakan save tiada masalah. gambar yang baik jgn disimpan sorang. eheks

    ReplyDelete
  3. sabo weh.. tp aku rasa ko dh takder prob pun nak mintak blah.. aku ni je yang sedang bersabar dengan keadaan sekolah.. kompom je aku mintak tukar..

    ReplyDelete