Ikut AiTotYati

21.10.09

i never expected you to be perfect

"i never expected you to be perfect but i didn't raise you to do something this stupid"



itu aku quote dari DH part 4. ingat lagi entri 0353? tak ingat klik sini.


a'ah takde ape yg menarik tapi selepas aku publish entri tu aku teringat yang hubby dah download kan desperate housewives season 6 part 4. maka aku tanpa berlengah telah menontonnya bermula jam 0426 hari itu juga. pukul 0515 barulah aku masuk tidur semula. hahahahaha. kenapa aku sangat obses dengan cerita desperate housewives tu?

ini alasan saya:

1. plot-plot yang tidak dijangka sama sekali!!! (cerita melayu & hindustan heeeee kite buleh agak ending camne. tapi DH lain! hmmm i like!)

2. watak-watak perempuan yang pelbagai cerita. aku sangat kagum dengan penulis skrip DH sebab buleh wujudkan cerita pelbagai watak dan kemudian satukannya dalam satu cerita. ada watak yang telah ditiadakan dalam season 5 tapi kemudian muncul semula dalam season 6 ini. sebenarnya ayat di atas adalah dialog susan kepada anaknya julie. alaaaaaaa si julie yg dapat masuk med school dengan full fellowship tapi rupanya dah 6bulan quite study. sebab ap? haaaaa kenalah tonton sendiri :P

3. buleh tengok ID umah2 dalam DH selain buleh tengok dress2 gabby yang cantik-cantik.

4. banyak pengajaran yang aku buleh dapat.

5. buleh belajar vocab baru. hubby baik hati downloadkan software utk adakan subtitle ubahasa inggeris. i like. owh itulah rahsia dapat band 4 dalam PTP.

lagiiiiiiiiiiii.... sebab aku sukalah... hahahaha

3 comments:

  1. wowowo..
    nak datang copy jumaat ni aci tak? hehe

    ReplyDelete
  2. buleh buleh tapi after 2.30pm sebab after school jam 12.15pm tu aku involve dengan santapan rohani pelajar-pelajar. maka 2.30pm insyaalllah aku dah ade kat umah!!!

    ReplyDelete
  3. im done!
    hehe
    best2..
    aku sukung hujah2 ko dalam entry ni selepas ku khatam kan 2 eps ni ehe

    ReplyDelete