Ikut AiTotYati

21.8.09

SOALAN PTK (PENILAIAN TAHAP KECEKAPAN)

minggu depan aku akan menduduki peperiksaan PTK (tahap kecekapan 1) di SMKA Sharod jam 11pagi hari khamis. oleh kerana aku malas nak belek buku jadi aku surfing dan jumpa beberapa link yang aku nak kongsi dengan kamu semua.

sila klik di sini. buat ulangkaji online sambil kamu boleh berblogging. bukankah heaven itu. betapa bertuahnya hidup di malaysia dapat study sambil main tenet.

ini adalah kali ke-2 aku ambil TK1. pertama kali ambil bulan mac09 lepas. aku dapat aras III. aku sangkut kat paper umum (ape umum? ish ish ish). paper umum dapat III manakala paper P&P (khusus) dapat aras IV. jadi keputusannya aku dapat aras III dan kena ulang lagilah. ada 2orang kawan aku yang baru pertama kali ambil PTK dah dapat aras IV utk ke2-2 paper.. wah bahagianya tak payah ambil lagi.

okes cukup aku mengomel. harap kamu semua dapat mendoakan kejayaan saya ye. harap sangat dapat aras IV. jika kamu juga ambil exam itu saya doakan selamat berjaya. jangan lupa klik link ini ya. study jangan tak study weh!

0 komen terulung:

Post a Comment