Ikut AiTotYati

14.8.09

TAKNAK TAPI MENURUT

serius aku dah pening kepala menjadi kaunselor tidak bertauliah. sudah bergelen-gelen nasihat aku berikan tapi setiap kali aku dapat news update, begitu jugalah keadaannya.

aku suruh kamu laporkan pada pihak berkuasa kamu kata
"nanti gelap masa depan dia"
(monolog aku: ko masih sayang dia ke? tak nampakkah dia sedang menjahanamkan hidup kamu?)

aku suruh kamu cari rumah sewa kamu kata
"aku takde masa asyik outstation aje"
(monolog aku: keselamatan diri lebih utama)

aku suruh kamu jangan layan dia kamu kata
"aku tahu keupayaan dia yang di luar jangka"
(monolog aku: sebab itu kena lapor pada pihak berkuasa. apa2 hal kita tahu dialah penyebabnya)


jadi apa guna aku di sini? aku juga punya keluarga untuk di jaga hati.
harap keadaan akan tenang sutu hari nanti..aku sentiasa doakan)

1 comment: