Ikut AiTotYati

19.3.10

PICASA 3








saje bereksperimen dengan picasa 3 ini. sebelum ini tiada kesempatan (malas sebenarnya :P)


mari lihat foto-foto berikut (kawan-kawan kliklah gambar utk besarkannya ye):

cerita mengenai Zaza ada di entry ini. janganlah malu-malu nak klik. so ini adalah foto sepanjang minggu ini. Zaza suka makan sayur & kuaci. Zaza juga suka tidur di atas rumahnya. bukan di dalam rumahnya. Zaza sudah pandai buat akrobatik. pantang nampak Ai atau hubby lalu mesti die macam tak sabar nak menyapa kami.





foto diambil khamis pagi sebelum bertolak ke kuala pilah. nampak hubby Ai? dia bajet nak mengacau le tu sbb Ai dok snap pictures kt cermin. sekali dgn sengaja Ai snap gambr dia melalui cermin tu. haaaaa menari lagi? :P






foto diambil semasa dalam perjalanan pergi & balik dari kuala pilah. pergi ke sana ikut jalan tampin je. oh sangat mendamaikan. tapi jika anda seorang perempuan.. awas krn jln sunyi dan kurang kenderaan.






balik dari kuala pilah kami ke hot spring Gadek. terletak dlm melaka aje. tak jauh hanya 40minit dr rumah. oh lokasinya dalah di alor Gajah. tiket dewasa masuk Rm4. kanak2 rm2 ye tuan-tuan atau puan-puan.






saje letak gambar makanan. Ai & hubby makan semua ni dalam bulan ni. ish cuba kira berapa banyak kalori? oh tidak tidak





ini kucing jiran yang suka bertandang ke rumah kami. sangat suka. petang tadi hubby rajin gi layan main. sangat chumels ok. yang gemuk macam garfield tu Ai pernah tulis entry di sini.






entry mengenai bunga matahari ini pula di sini.



baiklah. sekian, terima kasih :D

3 comments:

  1. Salam

    Fewiiiit.... saya suka awak punya template sekarang ni. Cari kat mana? saya suka ala-ala buku dan notes.. cikgu la katakan......

    ReplyDelete
  2. ok2.. dah jumpa dah.. memang cun

    ReplyDelete
  3. wslm,

    terima kasey irtiyah!!! baru nak reply comment sudah masuk lagi satu komen. wah pantas gtu :D

    cikgu mmg suka gini. ekekekek

    ReplyDelete