Ikut AiTotYati

7.3.10

HIANBBE part 5: KLIA

klik link di bawah untuk part 1, 2, 3 and 4. (kan aku dah cakap hari ni aku betul2 nak go blogging


hianbbe-part-1-goodbye-yuyu-kesian-zaza

hianbbe-part-2-karnival-pendidikan-melaka-2010
hianbbe-part-3-kucing-harga-5k
hianbbe-part-4-coconut-shake


entry yg ini nak tunjuk gambo klia je.
(graf wat entry semakin menurun-tenaga nak habis dah sbb nak mask pula-jap lagi hubby balik :D)



g klia sebab anto dak emi g Aussie. rupanya takde gambo minah ni dlm handset aku. byk gambo aku dgn hubby dgn persekitaran klia je. sori mek. eheheheheh




gambar terakhir niadalahpokok yg telah ditebang di sekolah. sedih aku. pokok ambil masa yg snagt lama nak membesar sebasar itu. tapi akhirnya ditebang. sian pokok. so kwsn parking ni dah jadi panas sepanasnya

0 komen terulung:

Post a Comment