Ikut AiTotYati

27.2.09

senangnyer...

sabar itu separuh drpd iman.. aku melangkah keluar hr ni dgn seribu kekuatan n ketenangan.. dan aku harap hormon aku akn stabil sikit.. maklumlah dh 3hari work hard nk siapkan surat twrn...

on the ke sek hr ni aku berdoa smg allah lembutkn hati kau... smg kau nampak ape sebenrnya... dan aku hrp kau paham...

ms aku nk minta sign bos besar aku nmpk kau kt dlm tu... oic sedang bercakap dgn bos bsr.. aku batalkan niat aku nk minta sign bos besar.. aku intai bos ke2 tp takde so end up dgn bos 3 le... aku naik ke atas n inform pd kakF.

sedang aku leka wat surt twrn terakhir utk hr ni.. hset aku berbunyi.. oic panggilan drpd kak s dr sgbuluh.. sedg aku sibuk berbual tetiba hset ade incoming call.. aik drpd kau.. malas aku nk jawab.. jgn kau harap aku akn menelefon kau kembali... aku biarkn saja panggiln kau tidak berjwb n tak lama kemudian aku dpt sms... sms darpd kau yg nk wat mcm biasa... suruh aku tanyakn pd kak f die nk lipstik tu.. hei org tua.. kalau kau rasa kau boleh wat tak tahu dgn segala makian kau tu.. sorilah... aku boleh maafkn kau tp utk berbaik dgn kau spt dulu mungkin tidak... sooo sori...

0 komen terulung:

Post a Comment