Ikut AiTotYati

8.2.09

mesyuarat pengambilan data pelajar tingkatan 4 sekolah menengah teknik (2009)

1minggu sebelum meeting. oklah aku pn dah plan baik punyer.. siapkan sume keje yg patut n tinggalkan sek dlm keadann aman. dlm surat tertulis,"jadual program disediakan". tapi mmg aku dpt surat tu takde tentatif ape2. try tepon pihak bptv pn tak dpt gak. apelah.

so ms cek in ptg kamis tu aku pk adelah tentatif disediakn tp rupanya takde. lecehnyer.. aku yg tak puashati pn trn lagi sekali ke receptioanist nk tanya lagi tentang jadual. so gamble jelah. ms tgh iron bj dlm bilik aku rumet aku pn tiba. die tiba dgn kwnnye. yg kelako tu bukan ape... kami dpt queen bed (twin bed). camnelah nk tido 3org atas katil tuh?ish2..ish...

dh 3thn attend meetg ni mmg huru hara.. nama je bahagian pendidikan teknik dan vokasional, kementerian pendidikan malaysia tapi pegawai2 urusetia semua mcm hampeh!!! sorilah yer aku kutuk mmg korg hampeh!!!! dlm jadual tulis kul 8.30pagi tp ade ke patut kul 8.30pg tu br nk set up lcd? ade ke patut? akhirnya kul 9pg baru le stat... ish2.. tu tak campur lagi dgn pgw2 urusetianya yg angkuh lagi sombong menyombong diri.. ape depa ingt cikgu2 ni bukan pegawai ke? nape aku ckp mereka angkuh? sbbnya ms aku nk amik mknn time dinner first nite tu, aku n ade sorg pompuan tu amik mknn..
so aku kan ramah tamah tegur lah die ni," cikgu sekolah mana?" tau ape dia jawab? "sy pegawai urusetia bukan cikgu"
alemak ai sombong btl... dahle bunyi sombong giler muka toksah citele... eleh aku pn pgw PPPS DG41.. tak heranlah wei... tak mati pn tak bertegur dgn kome tuh..

sbb aku byk attend meetg n course so aku dptlah wat comparison... mmg tiap kali attend metg dgn bptv (dulu JPT).. the best word to describe is s****! dahle tak mesra alam.. service pn tak bgs!!!

apbl kami dikumpulkan dlm zon melaka rembau.. maka nampaklah ketara ttg gender... cuma ade 3 cikgu pompuan je drpd 12 org guru melaka-n9.. iyelah logikle sbb melaka yg ade 4 buah sekolah teknik hantar sume guru lelaki kecuali aku ler.. bygkn jelah.. sian kt aku asik kena buli.. so 1st intake utk sek aku ialah seramai 493 org. mcm2 course ade..huhuhuhuhu.. so esok pagi barulah nk print yer... nasiblah... sbb smlm lps chck out aku trs blk kg kt sabak bernam amik gua punye gg palsu..hehhe.. sok aku dah ade gg baru...

eden dh letih dah., nk tido lagi..ngantuknye...

0 komen terulung:

Post a Comment