Ikut AiTotYati

5.2.09

tak habis2 nk cucuk org?

tak phm betullah.. insan2 yg dpt markah prestasi rendah tu.. patut2 muhasabah dirilah kenapa markah mcm tu.. ni tak.. dok melaga2kan org spy join kelab tak puas hati die tu... sudah2lah tu umat muhammad oii.. awk tu bertudung labuh (btl2 wat malu org yg pake tudung labuh- amaran: aku tak anggap sume org mcm tu cuma yg ade kt depan aku ni mmg wat aku tak berkenan).. solat tak pernah tinggl tp mulut mcm hampeh je (dlm surau pn boleh stat nk umpat org..sbb tu aku jrg solat kt surau..aku rela solat kt siberlab- camne nk khusyuk klu jemaah kt blkg asik pot pet pot pet).. tak malu ke mencanang n menjaja cerita ke hulu ke hilir... yg pelik tu ramailak lah insan2 lain yg terpengaruh termasuklah kp aku... ish ape nk jadi ntah... yg kelako tu smlm nk cucuk aku tp tak jadi so hr ni die p cucuk besfren aku lak) sorilah kami berdua tak mkn cucukan... sepatutnye muhasabah diri... cubalah pk logik.. aku yg dok mengharumkan nama sek sampe ke thailand tu pn dpt 92%,(tambah lagi aku guru data, guru sms sekolah, guru website sek) kome2 yg tak wat ape2 takkn nk dpt markah mcm aku.. ape sumbangan kome pd sekolah... manusia..manusia.. betul2 sukar difahami...

0 komen terulung:

Post a Comment