Ikut AiTotYati

26.2.09

mmg die pk die besar!!!

b*t! huh!!! selama ni aku bersabar dgn karenah kau.. tak pernah pun aku lawan ckp kau.. tetiba kau kata aku mcm2!!! ini sudah lebih!!! dahle workload byk gile!!! sape yg kuarkn surat2 twrn tu? sape yg wat sgl analisis? sape yg run smsmsekolah? sape yg run data? sape yg run unit ICT? sape? sume aku kan? sepatutnya kau sbg ketua yg professional faham kesibukan anak buah... ini tidak! tak profesional langsung!!! setakat kau tu kp je aku nk dgr ckp sape? ckp kau ke atau arahan pengetua? huh aku tau ko bengang sbb masa mengajar aku dh dikurgkn kpd 15waktu!! halloo tgkle workload aku!!! kau tu setakat ddk kt bilik kurgn ko tu.. stkt jadi kp je!! ape jwtn lain ko pegang? takde ape kan? so tlgle wat keje ko tu? kau mmg tak profesional langsung!!!! nk letak jwtn sbb kononnya kau tak tau yg jahrah dh tak ajar applied science.. ko bengang sbb kau taktau shikin kena ajar sivik n ko bengang sbb aku (anak buah ko yg paling rajin tu) dah dikurgkn waktu mengajar... then ko bengag sbb ko tak berjaya nk jatuhkan aku!!! kerjaya aku berkembang dgn baik.. cantik... aku berjaya bg taklimt pd ibu bapa.. aku berjaya n aku sedang melangkah ke puncak.. kau bengang sbb kau dah takde kwn n sume kwn ko lari termasuk lab assisstnt ko pn lari!!! kesian kau kan.. so kau jgn hrp kau dpt msg aku lagi n tohmah aku dgn perkataan bukan2... sbb aku tau aku menjadi ksygn sume org n kau tidak.. aku mmg tak heran sebab kau gaduh dgn parents kau n family kau yg lain sbb kau tu mcm tu!!!!kau mmg biadap n kurg ajar n ingin aku katakan yg kau memamg tak layak jadi ketua!!! bkau mmg boleh...boleh blah!!! pompuan s*l!!!!

0 komen terulung:

Post a Comment