Ikut AiTotYati

9.2.09

suka2 hati die je...

amboi bkan main sakan lagi die mengarah. buat itu buat ini. sesedap rasa je announced pd guru2 yg listname pljr dah ade n blh cek dgn aku. patut2 tanyalah dulu aku dh siap ke blm? mjr hr ni takde kelas yg byk. bolehlah aku siapkan surat twrn n sglnya. kul 5pm tadi baru siap. letih toksah ckaplah... rasa nk pecah kpl otak aku. mujur hubby very understanding. so ptg tadi g psr mlm jelah.

HEM cuma dtg n mulut pot pet aje.. aku tgh sibuk nk wat surt twrn die sebuk pot pet hal itulah inilah. aku suh die tepon infom pd penyelars die kata itulah inilah. aku cuma nk suh die infom sendiri je... amboi byk cantik muka die mengarah org itu ini.. kire tadi aku mmg nk meletup aje!!! kesabaran gua mmg dh tahap gaban... tu tak campur lagi dgn si zahin yg sengal tu sebuk nk suh cikgunye ni burn itu ini. byk cantik muka ko. aku suh ko vacum siberlab ko taknak.. main pc ko nak.. rasa nk terajang je... tambah lagi dgn cikgu2 yg sebuk nk masukkan kroni2 die.. byk cantik muka ko yer... aku mls nk layan.. dahle aku terkial2 g mesyuarat amik data pelajar.. aku gak yg kena print surat twrn... mmg menguji kesabarn aku.. sikit takpe tp ramai beb.. 492pljr.. mau tak kelabu bijik mata... hem sebuk belagak dgn laser printer die tp apelah sgt kalu sekadar jadik hiasan kt bilik die tuh... malsa btul nk layan org belagak!!!!

0 komen terulung:

Post a Comment