Ikut AiTotYati

12.2.09

cepat2le pencen oiii...pemalas!!!

sedang aku leka mengemaskini notis board siberlab kesaygn aku tuh... terdegr derapan kaki menaiki tangga. aku lihat teo n assistant dato' bptv sdg menaiki tangga.i wonder why die naik ats sedangkan aku tau bilik yg akan digunakan ialah bilik dokumentasi yg kt bwh. aku biarkan je mereka.. mls nk campur hal pentadbiran. teo try nk bukak bilik tu tp mmg sah berkunci sbb smlm aku yg kunci bilik tuh.. dlm hati aku sah dia ni tatau ape.. stkt jd gpk yg bengap..hahahah.. sedpnye kuutk org.. tp aku mmg menyampah dgn die nih... allergik gua.. tp ms die nk on thje trn tu tetiba die kata... " i need ur help. aku angguk jelah sbb mls nk layan.

so tak lama kemudian die masuk ke siberlab dgn membawa sehelai kertas. psl kuiz asean. die nk suh aku yg incharge. halllooooo.. aku br je dpt menarik nafas lega hr ni sbb br siapkan all those surat twrn n dokumentasi2.. suddenly die dh mengganggu kehidupan aku yg baru nk aman ni.. aku yg mls nk bertekak amik jelah... ko bygkn le.. ade ke patut die kata tak kenal budak? hbs yg ko ajo moral tu ape die? bodoh sanagt!!! cina nk mampus mmg mcm tu!!! die kata aku lagi kenal budak.. so aku pn mls layn amik je kertas tu n aku sound die balik, "ala teo.. u ingt i kenal sgt ke pljr kite ni? tp takpelah i akn berusaha bukan pass pd cikgu lain.." pdn muka die.. aku tau die tersentak kot... now aku kena pandai menjawb n tolak keje gak.. byk cantik muka2 korg nk buli aku yer..

so lps aku bertekak jap dgn die aku pun amik je \kertas tu n potostat 10salinan. aku cr pljr2 aku n suh depa isi.. sok aku nk isi online.. sengal btl la teo tu..die tgk ade kena isi online je tolak kt aku.. byklah cantik muka ko yer...

so tadi aku pn setelkan sume2 keje... nk wat smssekolah tak menyempat... harap sgt ms aku dpt dikuragkn lps ni.. biarlah dpt 15waktu...huhuhuhu

0 komen terulung:

Post a Comment