Ikut AiTotYati

10.2.09

masih aku lagi ke?

selepas berhempas pulas mencetak 492 surat twrn sehingga 5pm smlm.. hr ni aku dtg sek dgn hrpn agar line dh clear.. menyampah aku nk dgr psl surt twrn lagi.. cikgu2 dh tak kaco aku dah sbb smlm aku dh siapkn listname pljr2 1st intake...dh wat satu hardcopy yg dh doletakkan kt kaunter opis n dh minta tlg kakfaezah uploadkan kt website sekolah...aman hidup aku...

tp jangkaan aku meleset.. ntah bila ntah aku jd s/u hem tuh.. penyelaras pn carik aku.. sume cikgu pn carik aku... par pn carik aku... sbb hem takde aku lak kena pk psl pendaftaran.. patut ke? ish.. akibatnye tadi aku tak dpt ajo 5bb sbb nk kena attend meetg dgn guru2 f4.. kdg2 aku pn tatau apelah fungsi penyelaras form4 tu? ape yer? tak phm aku.. stkt nk canang keburukan org ke? klu kutuk orgnyer keje bukan main lagi tp bila die kena wat keje menggelabah.. then asik nk harpkn org pk psl keje die lak... aku dh cakap dah borang2 je aku dh angkt naik tapi surat twrn masih dlm bilik pengetua... tlg le pk camne nk amik? hbs takkan aku gak nk amik.. kire aku dh tlg print pn dh cukup baik...siap hantarkan ke bilik pengetua.. so bila pengetua dh sign korg pandai2lah amik dr bilik tuh.. tolonglahhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

ms meeting tadi.. geram btl aku dgn perilaku guru2 lelaki.. 'guru2 yg aku labelkan sbg nakal" tu mmg nakal... pengerusi tgh nk bercakap die sibuk lah nk masukkan borg dlm sampul.. sudahnye pengerusi pn tak dpt nk bercakap.. alahai... org bercakap pn die tak nak dgr... aiseh.. apelah... tapi alhamdulillah surat twrn telah selamat diisi dlm sampul n tinggal nk pos aje... tunggu jelah 23feb ni... tp tugas aku takkan selesai sbb aku kena jaga pendaftaran online.. yg bestnye kami dh bli ic scanner tu so senanglah skit nk daftarkan pelajar..yey!!!!

0 komen terulung:

Post a Comment