Ikut AiTotYati

8.5.11

KARNIVAL PENDIDIKAN MELAKA 2011



mulai jumaat 6/5/2011 hingga hari ini 8/5/2011 berlangsung karnival pendidikan melaka di MITC. dan tidak ketinggalan semalam Ai menyempatkan diri pergi ke sana (MITC) sebab enJekjek nak test cd lagu2 tarian. sekolah enJekjek jadi tuan rumah maka selaku orang yg bertanggungjawab, beliau melaksanakan tugas beliau. ah jgn disebut tentang tugas, enJekjek bekerja tidak kira masa. susun lagu, buat kad jemputan, buat surat dan macam2 lagi sampai naik meluat jeles Ai dibuatnya. Jeles bukan pasal ape, semua2 tu enJekjek terpaksa buat di rumah. dan kadang2 Ai rasa sedikit terabai. tapi selaku isteri yg supportive kena bagi semangat pd enJekjek. kite kena paham tugas beliau. hehehe

dan sewaktu entry ini ditaip enJekjek masih belum pulang dari MITC. beliau masih di sana. bosan dowh duduk umah. tapi hari ni Ai dah lipat kain, main masak2 n buatlah ape2 yg patut.

owh bercakap tentang Karnival Pendidikan Melaka ni, semalam Ai telah memborong buku2. fuhhh mmg best kalau bli masa karnival pendidikan melaka.bayangkan buku2 dapat less hingga 30%. ada juga buku latihan yg dijual secara 4buah rm10. dan harga sebuah buku latihan tu ialah rm8.90. jadi memang Ai tak lepaskan peluang merembat mana2 buku yg patut.


dan habis cakap tentang karnival pendidikan melaka 2011.

foto2 yg bakal tuan/puan lihat adalah semasa kejohanan catur.
ala yg ada entry di sini

ini banner kejohanan yg digantung di depan dewan bestari


inilah keadaan dalam dewan bestari


ini senarai nama masa pusingan pertama


ini masa waktu rehat. kami lepak di bawah pokok. di situ tiada kerusi. owh dalam dewan tak boleh duduk sbb itu hanya untuk masa bertanding sahaja. jika dah habis lawan maka kena duduk di luar dewan. Ai bagi mereka roti goreng dengan air botol.

ini waktu amer lawan peserta dari smk st david


ini dah habis lawan. si farouk ni sesaja je main2 dgn peserta dari sekolah lain.


dah habis.... (^_^)

1 comment:

  1. Sekolah aku pun ada dapat jemputan karnival ni.. tapi.. alohai..jauh banget..

    ReplyDelete