Ikut AiTotYati

29.4.10

PART 2: KEBAIKAN & KEBURUKAN MEMPUNYAI FACEBOOK

entry part 1 ada di sini.

dulu2 aku banyak mcm post yg buruk je. ok aku nk tambah kebaiknnya lagi.

aku telah dilantik sbg AJK multimedia utk Hari Anugerah Kecemerlangan Akademik 2010 (well org harapan sekolah bakal guru cemerlang mmg sentiasa diharapkan... baru lps je Hari Sukan, kena lak jadi AJK Hari Anugerah Kecemerlangan then Hari Guru pula... kesian eh... nama hari guru tapi guru jadi AJK? tak patut.... semua lantikan ni pun aku sebagai ketua heh-- kena faham ayat orang harapan tu utk bagi smgt pd diri sendiri... ye kdg2 aku naik jemu sbb baru hbs satu program then nama ko naik lagi utk program berikutnya di mana program itu adalah berturutan- tapi diulang sekali lagi ini adlaah motivasi aku... dan  ini adalah pengalaman utk aku yg tak boleh dijual bli... dgn involve byk aktiviti aku dapat improve PR aku weh).

dipendekkan cerita antara tugas aku ialah paparkn list penerima anugerah pelajar spm yg dapat 5A ke atas. sbb kt sekolah tak buat simpanan n guru kelas pn tak simpan foto para pelajar so aku try trace ex student ni dlm facebook menggunakan nama penuh mereka. Alhamdulillah skrg hampir semua aku dapat.. yey!!!! so cuma tinggal buat wat slide tulah.


ada keburukan ada kebaikn. terpulang bagaimana kamu nak gunakannya :D

0 komen terulung:

Post a Comment