Ikut AiTotYati

24.4.10

MAKIN JELAS

ia semakin hampir:


1. kulit muka mula menggelupas
2. kulit tangan keras kematu. dah sapu petroleum jelly pun kematu juga.
3. swing mood. kejap-kejap nak nangis.. kejap rasa teruja sangat, kejap rasa rajin sangat
4. ade jerawat 2-3 biji chumel


kawan karib wanitalah.. ape lagi (^_^)

updated on Sunday 1.33am (ye pagi aku masih belum tidur)

5. rambut cepat kelihatan berminyak
6. dahaga yang teramat walaupun dah minum banyak air.
7. suka nak makan benda manis2 terutama sekali coklat
8. craving for food yg berasaskan cheese.

6 comments:

  1. Salam,

    Tak perasan pula kalau saya pernah alami 1 dan 2. 3 dan 4 memang pelawat setia..

    ReplyDelete
  2. wslm sakinah,

    oh ada lagi satu. yang ke-5 ialah rambut menjadi semakin cepat berminyak. maksudnya baru cuci rambut pagi tapi tengahri kulit kepala dah rasa tak selesa.

    haaa jadi saya akn alami 5 tanda itu sblm datang kwn karib tu :D

    ReplyDelete
  3. 1stly thnks sbb folo blog saya. Awak ni cekgu la ek?

    Anyway, kita ada persamaan. Belum ada anak. Saya dah kawen 6 tahun. Tp alhamdulillah sehat dan live life to the fullest!

    Cakap org? Takde kot..atau saya buat2 tak dgr? Heheheh

    ReplyDelete
  4. bunga cahaya,

    sama2 kasih.

    ya betul harus live life to the fullest!!!! enjoyyzzz


    selalu buat tak dengar cakap2 org. tapi kebetulan tengah swing mood hati mudah tersentuh. aishhhh, wanita oh wanita (-_-")

    ReplyDelete
  5. weh..jangan suka nak makan benda2 manis sangat.. jadikan aku sebagao pengajaran..hehehe

    ReplyDelete
  6. lieya~ once in a blue moon je..ekekekekekek

    ReplyDelete