Ikut AiTotYati

24.7.09

Myvi yang jahat!!!

Tadi tengahari selepas pulang dari hospital pantai kami memutuskan utk
Jadi kami pun terus ke Cyclone car wash. Alaaaaaa tempat cuci kereta yang kita tak perlu keluar dari kereta tu. hanya duduk dalam kereta dan melihat segala jenis mesin bergerak-gerak membersihkan kereta kita. jadi setelah sabar beratur menunggu giliran tiba-tiba ada sebuah Gen2 kelabu potong barisan. kereta itu potong 2 kereta di depan kami. aku dan suami tidak berbuat apa-apa. dalam hati aku

" wah betapa coolnye driver kereta yang dipotong oleh Gen2 itu."

aku cakap pada hubby jika masa tu kereta kami yang diperlakukan sedemikian rupa maka aku akan bunyikan hon sekuat hati aku.

Tiba-tiba ada sebuah Myvi hitam terus shj meluncur masuk betul-betul depan kereta kami. aku apa lagi. tanpa disuruh hubby, aku dengan sekuat hati telah menekan hon.

honkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!

aku tekan hon tanpa lepas sambil buat isyarat tangan suruh pemandu MyVi itu pergi berbaris di belakang.

hahahahahhaha aku telah berjaya menarik perhatian pekerja cyclone car wash itu. dia dengan segera mengarahkan MyVi itu untuk ke belakang tapi ia enggan. driver Myvi pun memulas setereng tetapi selamba aje bergerak dan parking belakang kami padahal di belakang kereta kami ada lagi 5buah kereta yang sedang menunggu giliran.

"wah. betapa coolnye orang-orang belakang yang di cut Q"

jadi tanpa membuang masa setelah tiba giliran kami, kami pun duduk diam-diam sambil menikmati pemandangan berada dalam mesin basuh kereta.

aku sangat suka hati sebab bestari 206 trasnform to peugeot telah bersih berkilat shining shining. yey!! yey!!! terlupa pasal Myvi yang jahat itu.
wahai rakyat Malaysia, janganlah kamu memotong barisan. kelak kereta kamu akan menjadi kereta potong. hahahahahahahaha

4 comments:

  1. salam

    bestnye. tak pernah ada pengalaman basuh kat tempat macam ni. kalau first time nanti harus saya buat entri hehehe

    ReplyDelete
  2. wslm,

    cyclone car wash ni baru sahaja dibuka di melaka pada mei2009, tak silap saya. masa promosi pembukaan sekali basuh harganya hanya rm1. tiap2 minggu saya basuh kereta. laa ni dah naik rm2 so kurang sikit le basuh. if btl2 kotor kereta baru basuh. hehehehehehehehe

    ReplyDelete
  3. Basuh motor kat tempat mcm tu mesti besh, bangun je tidur tak payah mandi terus kesitu, motor bersih,tuan punya motor pun bersih sama..hihi.

    ReplyDelete
  4. iyolah tu. ada2 saja kamu ni. hihihi

    ReplyDelete