Ikut AiTotYati

30.11.10

SUMPAHAN YB

Ai dah terkena sumpahan YB. sumpahan ape baca di sini
dah baca? meh baca luahan Ai pula.



aduyai dahle botol besar yang pecah tu. dah banyak kali gak botol tu jatuh tapi kali ni mmg dah ajal kot makanya pecah jugak. terpaksalah cari perfume lain. dahle Ai nk g jenjalan cuti ni.
masa ke MITC sbb tengok ekspo pengguna, Ai nampak booth ni. so ape lagi. serbu le.

Bau sedap gile mcm perfume2 ori gtu dan tahan lama. sudah pakai selama 3hari so far bau tahan lama. nak tahu lebih lanjut boleh klik di http://fragrancia4u.blogspot.com/



banyak kan pilihan?
betul-betull wangiiii. Ai bli bau lancome dgn isi miyaki asal boleh sudah ejaannya tu. ngehngeh


anda pakai perfume ape?

12 comments:

  1. cosway je ai, oil perfume, tahan lama.murah plak.

    ReplyDelete
  2. pakai perfume jenama kampung2 je.....

    ReplyDelete
  3. Itu bukan sumpahan tapi badi kot hehehe

    Eleee letak botol tu kat tepi sapa suruh? Kan dah jatuh.

    Bilik awak wangi tahan berapa hari? Bilik kami dah kembali seperti sediakala. Bilik air pun dah tak wangi semerbak sbb Haikal dah basuh seluar yg dia guna utk lap tumpahan minyak wangi tempuh hari huhuhu

    ReplyDelete
  4. Emak Adam pun kadang2 guna lancome yg saya beli di Changi airport masa saya ke Spore beberapa tahun lepas. Ada 4 botol yg saya beli masa tu

    ReplyDelete
  5. saya tag awak..

    http://lulu-pages.blogspot.com/2010/11/kawaii-gadgets-contest.html

    ReplyDelete
  6. kak ina mail,

    menarik tu kak. apekah nama perfume itu?

    ReplyDelete
  7. faiz farish,

    jenama kampung kampung apekah itu?

    ReplyDelete
  8. YB,

    hahhha badi sbb baca blog YB kot eh?

    wangi kejap je sbb bile enJekjek balk dia buang terus botol tu.

    tak dapat nk wangi lama2. kehkeh

    ReplyDelete
  9. YB 2,

    fyuh banyak btl bli tu. mau tahan bertahun.

    minta sebotol buleh?

    ReplyDelete
  10. lulu caldina,

    ada masa nanti sy cuba buat ye

    (^_^)

    ReplyDelete
  11. nak komen gak balik..
    aku suka bau miracle..hahaha

    ReplyDelete
  12. nak komen gak balik..
    aku suka bau miracle..hahaha

    ReplyDelete