caller: ni cik ******** ke?
aku: iye saya
caller: cik merupakan pelanggan astro bukan?
aku: iye saya
caller: akaun astro cik sekarang tiada pakej mustika kan?
aku: iye takde.
caller: apa kata cik melanggan pakej mustika ini? cik boleh tengok cerita dan filem-filem melayu. ada .............. (ntah tak ingat ape caller tu bebel)
aku: takpelah cik. cukuplah dengan rm49.95 ni. ini pun saya rasa mahal.
caller: tapi cik, banyak cerita yang cik boleh tengok.
aku: maafla ye. sebenarnya kami kurang tengok tv. hujung minggu baru berkesempatan. lagipun saya lebih banyak menonton channel 701-715, discovery channel dengan nationl geo.
caller: tapi cik harganya tidak mahal. cik tambah RM12 je sebulan. banyak cerita dan filem boleh ditonton.
aku: oh ye ke. kalau begitu, apa kata cik aje yang tolong bayarkan rm12 tu setiap bulan? rm12 je kan? saya pulak boleh tolong tengok cerita tu.
caller: takpelah cik. tq
aku: sama2.
moral: jika pelanggan dah kata taknak tu, taknaklah!!! caj mahal mcm cipan tapi cerita ulang-ulang.