Ikut AiTotYati

Showing posts with label berastagi. Show all posts
Showing posts with label berastagi. Show all posts

14.6.11

PERCUTIAN KE MEDAN, PART 1: DITINGGAL PENERBANGAN

tengok tajuk pun dah tahu, kan? takyahle Ai cakap banyak2.

iye buat pertama kali nak merasai terbang dengan enJekjek ke luar negara ecewah tapi kena tinggal dgn Air Asia.

dan memang pengalaman yang tak akan dilupakan. sebelum ni dah pernah terbang tapi tanpa enJekjek. dan sudah pernah ke luar negara juga tanpa enJekjek.


alkisah, kami bertolak dari rumah jam 5pagi. kemudian solat subuh di Seremban. dan tiket parking masuk ke LCCT menunjukkan jam 6.59pagi. terus je cek in. tapi kalau Allah dah kata kami akan ditinggalkan oleh kapal terbang, maka memang kena tinggal le. memang misteri..... dan kami terpaksa bli tiket baru dengan harga RM516. huh melayang lagi....




saje tayang kasut. hehehehe



ya ibu ib ibu dan bapak bapak sila kencangkan sabuk pengaman ya

pemandangan dari atas


ya ini dia Polonia international airport.
kecik je airportnye, lagi besar airport Miri tuh.

yaaa itu dia kijang. kijang tu toyota innova dan merupakan pengangkutan kami di sana.
group kami cuma 5 orang saje maka mmg selesa gile dalam kijang.

dari LCCT KL ke medan ni cuma ambil masa 45minit saje. 
macam melaka g seremban.
 
 
lepas ni sambung part 2 plak ye