Sekarang Ai di mrsm bp menemankan Jek yg ada reunion dan nk buka time capsule di mrsm bp ( Ai n Jek abak ANSARA cuma lain tempat. Ai was in mrsm TGB. Ok bkn nk cite psl ansara tp nk cite psl hotel yg kami ddk ni.
Sbb pilih hotel ni:
1. X perlu swimming pool sbb last week Ai br menjalani prosedur
2. Dekat dgn komtar dll.
3. Siang takkan ada di hotel, mlm br ade.
4. Bajet
hotel ni Jek book melalui Asia rooms.com. baca review ada yg ok ada yg tak. Tapi mmg x ok walau baru satu mlm di sini.
Dari petang smlm kami request iron. Jwpn yg diterima iron tidak ada, bila guest lain dah pulang iron then baru kami akn diberi.
ok fine la Kan tak dapat petang dan Malam taditapi bila pagitadi Kami request pun dia boleh kata gitu, Ai rasa bengangla. Nk tmbh bengang bila kite request elok2 staffnye boleh letak telefon lps dia habaq, "cik ni baru pukul 6 pagi, orang tak bangun lagi"
Pergh mmg bengang dh jadi marah la. Tp Ai senyap je sampe Jek tanya. Ai cite then Jek pun bengang la. Yela klu kami xguna iron tu tak pyhla kami request.lagipun kami dh byr caj rm236 utk 2mlm. Pd pndpt Ai, harga itu agak tinggi utk hotel 2bintang.
3kali Jek request akhirnya Jek bgtau kami nk check out. Oiii masa tu br la kau nk ckp baik2. Eh blh plak lps 15minit iron pun sampai. Biol!
Pd pndpt Ai, klu tak mampu nk sediakn iron setiap bilik, u sediakn la bilik utk meng iron.
Harap future guest hotel ni pikirlah byk kali sblm stay di sini sbb selain service yg buruk, staff hotel juga tidak friendly.
Aih... Dah tentu2 dok dlm hospitality industry kan... I cukup x paham kalo org x reti nk berbudi bahasa especially those yg dlm bidang ni...
ReplyDelete