Ikut AiTotYati

18.8.10

KATA-KATA HIKMAT MENYENGAT

semasa Ai dok mengemas satu drawer yang usang, Ai terjumpa satu catatan kata-kata hikmat.
dan Ai tambah perasa supaya lebih menyengat.

terimalah:


rajin kerja dan rajin cakap = bagus bagus
rajin keje tapi malas cakap = selalu kena buli
malas keje dan malas cakap = tak berguna
malas keje tapi suka mengadu = nyanyuk le kamu
malas keje dan suka ponteng = baik ko berhenti keje keje sendiri je weh
malas keje tapi suka menyibuk = baik kamu disula pergi mati!!!


amacam, best tak?

*foto dirakam ketika Jusco Bandaraya Melaka (JJ baru) 
mengadakan pertandingan buat replika drpd belon peringkat Asia*
aish, takkan nampak pompuan belon pun nak terliur
ini bukan man belon punye :P


kesian, eh sekian (^_^)

6 comments:

  1. alamak rugi x bukak pose kt umah akak ramadhan kedua tu..hahaha..(by looking @ the menu)

    ReplyDelete
  2. ala buleh je. ikut pintu suka hati (^_^)

    suka suka hati je akak suh ko ikut pintu suka hati eh?

    :B

    ReplyDelete
  3. hehe.
    nak comment gak utk senarai menu.
    mantap!!

    ReplyDelete
  4. nuril~ ala menu ko pun ape kurangye, kan kan? (^_^)

    ReplyDelete
  5. lieya~ sahaja aku bekerja krn allah taala :D

    ReplyDelete