Ikut AiTotYati

28.2.10

IYER AKU DENGAR... DAH 4KALI KAU CAKAP

sekarang aku ada perangai baru
aku tak akan pergi mendekati orang2 yang aku rasa mulut macam takde insurans



tapi tadi sebab terpaksa rela maka terjumpa juga dengan makhluk ni
dan untuk kali ke4 dia cakap,

"dia tu mengandung dah 4bulan"

aku nak aje cakap, "so?"




ok i get the point situ. sejak die pindah sini dah 3kali die mengandung. aku je masih belum mengandung. tak perlulah kau nak canang bagai segala. oh mungkin nak buat comparison kot. aku je yang masih belum mengandung dan punya anak di sini?


belum rezeki aku


aku tak kisah dah.
yang penting kami gembira.
kami gembira dengan cara kami sendiri.
semoga jodoh kami berpanjangan. aminnn...

3 comments:

  1. My lovely bestfriend.. sabar banyak2.. insya'Allah 1 hari mesti akan sampai jugak.. buat pekak je apa org nak kata.. i'll support u..

    ReplyDelete
  2. iskh iskh.. dia takut awak tak dengar kot. Atau nak dengar sangat respon awak.

    ReplyDelete
  3. irtiyah,

    memula dulu mmg saya respon, "alhamdulillah. dia tu mmg murah rezeki"

    sebab dah 4kali dia asyik ulang benda yg sama tentang orang itu makanya saya macam dah takde respon.

    dugaan dugaan

    ReplyDelete