Ikut AiTotYati

17.5.09

SELAMAT HARI JADI MAK!!!

pagi2 lagi aku dh tepon n wish mak selamat hari jadi ke54!!! ye mak aku dh 54 thn tapi masih sihat n kuat, alhamdulillah. mak masih kuat menebas, memasak, membasuh , menyapu n babysitting cucu2nyer... mak juga masih kuat memasak lauk2 kegemaran kami pada hari raya!!!!

walaupun aku dah berpisah dgn mak sejak nov2005 (officially dh nikah masa tu) tapi kdg2 bila sedih mak lah yg aku carik... ade prob maklah yg dgr... walaupun kdg2 aku rasa tak setuju dgn pendapat mak tapi aku taknak bangkang..huhuhuhu... ku taknak kecikkan hati mak walaupun kdg2 aku dh terkecikkan hati mak(tapi aku anak yg baik).

so di kesempatan ini aku berharap agar Allah kurniakan kesihatan yg baik pd mak n kebahagiaan mak dunia akhirat. dan aku juga harap agar mak terus gembira dgn anak2nye seramai 6org ni serta 4org cucunya dan suami sayangnye...amin

0 komen terulung:

Post a Comment