Ikut AiTotYati

2.5.09

budak perempuan itu seorang penipu

petang tadi ade sorg budak pompuan ayu giler pake baju kurung. datang umah aku konon nk bagi penerangan tentang technowater. die kata die budak politeknik port dickson tgh wat praktikal n ni sebahagian dr praktikal die kenalah bg penerangan dr umah ke umah. aku yg kesian dgn budak ni pun bagi masuk dlm umah. hubby aku masa tu tgh solat asar. maka budak tu pun statle bercerita.

------30minit-----

selesai budak tu membebel dia bukak sesi soal jawab. suh tanya pasal waterfilter tu le. aku mmg malas nk tanya ape2 sbb mmg aku tak minat. sebab aku rasa tertipu sebab aku bagi dia masuk pasal die kata die budak praktikal n nk kumpul point bg praktikal die... aku telah menyumpah budak tu semahu aku.. kurang ajar!!!

tapi aku taknak jatuhkn air muka die so aku pun g dapur hidangkan die dgn air sarsi. die pujuk rayu puji umah aku le, keta aku le n segala macamlah!!! tapi hati aku mmg dah bulat aku taknak beli ape2 selagi kes dgn e-touch home concept tu tak selesai lagi. nak tau ape kes tu? klik sini

aku akan lebih berhati2. aku juga nk buang sifat mudah simpati dgn org.

budak perempuan itu tidak akan aman hidupnyer!!!!

0 komen terulung:

Post a Comment