Ikut AiTotYati

1.1.09

malam new year

hr ni 01012009... mlm tadi kuar sbb my hubby ajak tgk 'yes man'. mmg kelako nk mampos n aku gelak bagai nk rak dlm cinema tu... alahai jim carrey... very funny..

sblm kuar tu.. lbh kurg kul 8.00pm ade parents call nk minta tlg tusenkan anak die subjek add math... minta maaf la kak rohaya sbb kapasiti aku dh penuh.. polisi gua nk amik 6org je.. tp yg ade ni pun dh 8 org...utk sek menengah... hubby aku kena handle 9 org utk sek ren.. takpe sek ren takde le penin sgt cuma karenah budak le...(sesuai le dgn hubby aku yg penyabar n penyayang tu..)

so kuar umah after isyak.. cdg nk singgah popular kt dlm jj.. apehalllah keta berbaris panjang giler kt jj... mak oii sume org kuar.. lagipun masa siang tu aku dh ke jj ade sale extra discount.. yg 30 jadi 40 n so on.. so mula2 mcm nk cancel tp sbb hubby selamba je drive thru aku pn ikut jrelah.. dpt parking btl2 depan entrance so cpt2 kuar n g popular.. mak aih tu dia umat muhammad ramainye.. aku yg tak suka dgn kepadatan org ramai pn cepat2 amik buku yg aku nk n trs byr... aku mmg lemas dgn org yg ramai n sempit.. rasa mcm nk pengsan pn ade...

sampai je kt melaka mall trs carik parking.. alhamdulillah mmg dipermudahkan dpt parking even keta byk giler.. trs masuk ke MBO n tu dia.. barisan panjang giler.. tapi aku takyah line up sbb dah ade member kad.. bli tiklet kt kiosk je.. layan diri.. pergh cukup senang.. aku kan hantu tgk movie so mmg wajible ade memrship kad tu..hahahah..

sementara menantikan masa nk masuk ke cinema kami pn lepak kt cine cafe... rata2 aku tgk sume pn remaja melayu... couple melayu... yg pegang2 tgn pn melayu... kami rilex je... sebenrnya blh le kite bezakan couple tu dah kwen ke belum.. weh camne aku tau? meh nk kasi tau... rahsia..hahahahha.. hubby aku siap whisper kt aku.."ayg ade bulu kucing... " mula2 aku tk phm tp bile namapk a group of teenage girl aku pn phm.. ade sorg tu die kaler rambut mcm bulu kucing.. sgtlah hodoh ditambah lagi dgn rambutnye yg ade ekor.. aiseh tak comel langsung..(pergh.. sedap kutuk org).. so bila kami nampak angka 7 dh kelip2 kami pn masuk...

melangkah je kt mbo tu aku tgk takde org.. yey!! we were the first couple to walk in..ape lagi aku pn snap le gam,br..hahahahah.. mmg takde keje...

movie hbs kul 11.45pm... trs kuar n nk blk ler.. buyk giler kereta n mmg ramai warga melayu yg bersidai2 kt tepi jln n dataran.. aku tk phmlah... kenapa new year kena sambut mcm tu? bukankah kite patut bersyukur sbb dikurniakn setahun yg aman sejahtera n hrp thn 2009 akan aman damai walaupn ekonomi tgh gawat..

masa belok kt kompleks makhamah tu nampak satu family tgh dok kuar dr avanzanye.. pergh die usung satu family siap dgn baby(kesian baby tu).. so aku phmlah kenapa remaja melayu suka nk wat mcm tu sbb institusi keluarga dia (bapak die le) yg galakkan... hmmm bukankah lebih bgs klu ddk umah je... tidur...(tp berapa ramai yg setuju?) tak payahle konsert2 tu... lagha je

0 komen terulung:

Post a Comment