Ikut AiTotYati

20.2.16

panggilan daripada 03-26007400

panggilan daripada 03-26007400

orang di talian sana memperkenalkan diri sebagai Cik Shahirah ni beritahu daripada Telekom Malaysia.
terus dia tanya," cik nak dapat apa-apa promosi daripada TM ke?"
aku jawab," melalui panggilan takmahu, email or sms boleh"

cik shahirah kata di sini dia cuma nak tahu boleh atau tidak melalui telefon?
so aku jawab tak mahu.
tapi dia sambung lagi.

dia pun sebut sebagai pelanggan STREAMYX aku layak mendapat pelan perlindungan percuma daripada AIG selama 6 bulan. dia minta email address aku nk forward pelan perlindungan katanya.
aku cakap, aku pelanggan UNIFI dan kalau daripada telekom, korang bukan dah ade info pasal aku ke? buat ape aku nak sebut emel aku, cik lah sebut.
dan dia tak dapat sebut pun emel add aku tu......
tapi sebab aku baik, aku pun sebutkan.

aku sangka dah habis tapi dia sambung lagi.......
lepas tu dia sambung, untuk pelan perlindungan yang kedua ni cik kena bayar.....

aku cakap aku takmahu apa-apa pelan perlindunagn insurans sebab aku dah ada.
yang kelakar tu, dia yang terus hang up.
aku yang terpinga-pinga di hujung talian.
kelakarlah cik shahirah oiiiiiiiiiiiiiiiiiii

0 komen terulung:

Post a Comment