Ikut AiTotYati

17.5.13

BENGKEL SPSS DAN MURNI INTERNATIONAL COLLEGE

hi kawan-kawan.

khamis minggu lepas semasa Bleki pergi meninggalkan Ai (dalam entry ini), Ai berada di murni International college menghadiri bengkel SPSS. SPSS ni satu software yang digunakan untuk menganalisis data.

Murni International College ni terletak di putrajaya tapi bila Ai tanya orang putrajaya, mereka sendiri pun taktahu. mungkin sebab belum berapa terkenal kot murni international college ni. menurut peserta bengkel yang lain, Murni International college ni belum dirasmikan pun. oooo patutlah lengang je masa Ai datang tu. Ai merupakan kereta keempat yang memasuki perkarangan kolej. masa ni dah was-was betul ke ini murni international college?

Dr OT ada upload sedikit gambar dan arahan untuk ke murni international college dalam entry ini

Ai pula pergi ke murni international college tu menggunakan Navi Total tapi bila search murni international college,takde la pulak. yang ada hanya persiaran timur. makanya Ai terpaksa print peta untuk ke murni international college. yang penting, kalau kalau kita datang dari plaza tol kajang, pastikan masuk ke persiaran timur. kemudian anda akan nampak bangunan merah putih murni international college tu di sebelah kanan. haaa lepas tu pandai2lah cari u-turn untuk anda berada di laluan bertentangan.

nah gambar lepas habis bengkel SPSS dengan dr OT

di mana Ai?
sape terror sila carik Ai yang mana satu. hihihihiih

2 comments: