Ikut AiTotYati

27.3.09

letih tapi terpaksa..so terpaksalahlah letih...

setiap hari tidak dpt tidur lena... kerap terjaga kul 5pg... satu psl biologikal clock dh warnig.. kdg2 slps ke toilet sbb mata ngantuk aku tido blk... if tak pn trs wat bfast.. so hr ni decided pnaskn nasi yg aku goreng petang smlm je... mkn n minum pearl koko kacip fatimah..

so pagi tadi n spt hari2 kebiasaan di ssekolah.... makmal siber ku pasti didatangi warga smtmt... hr ni ade kuiz bahasa inggeris... byk2 tpt kt sekolah ni nape nk wt kt cni? entahle.. wat jelah.. aku tak kisah nk wat kt cni tp yg aku bengang tu bila dh guna makmal siber tu tolonglah kemas n susun semula kerusi!!!!! ni tak kertas bergelimpangan... kerusi bertaburan.. sampah toksah cakaplah... patut aku mrh pljr or cikgu yg handle tu? tp dlm hal ni aku nk salahkan cikgunye le... takkanlah aku nk tegur cikgunye depan student? so lps die hbs wat aktivit aku lak lah yg susun kerusi n kemas/ kutip kertas2 kuiz depa... huh... sesambil tu hr ni aku train pljr utk masuk pertandingn ePPDA... aku bg depa laptop n bhn2 depa dh carik.. so aku ajr mereka wat slide ppoint.. sesambil aku curik2 masa ke kwsn persekitaran sekolah snap gambar sbb nk siapkn montaj sekolah.. n sesambil aku layan cikgu2 yg nk install n import data smm n sesambil gak aku mnegajar 5auto... bygkn hr ini sgt sebuk.. bukan hr ni aje tp setiap hari itulah rutinnye... sehinggakan nk mkn pn curi2 masa tp selalunya aku akn mkn awal2 pg ataupn dh blk umah br mkn...

dh tengahari nk blk tu opis tepon ade meeting lak kt BTPN kul 2.45pm.. ganti org.. aku yg menurut perintah pn pergiler... sgt letih.. meeting tamat jam 5.45petang.. aku terus ke mahkota parade nk bg moral support pd suami yg wakil sekolah utk pertandingn bowling... kuar dr mp dh jam 8mlm.. so msg pd sume parent aku cancel kelas hr ni... mlm ni lak ade gtg royong taman... tp maafle aku mmg letih tahap gaban tak dpt nk join... sok pagi dr 8am-1pm de kelas tambhan kt sekolah... pteng nk msk2 kt tmn ni.. mlm ade tahlil... wah minggu ini sgt penat n letih.. tak sabar nk ke konvo abang... bilalah kerja2 ini akan tamat?

0 komen terulung:

Post a Comment