Ikut AiTotYati

13.6.09

emas merewang

sebenarnya byk yg aku nk taipkn dlm blog aku ni tapi disebabkan penyakit malas yg telah menyerang maka aku biarkan saja. bila main tenet aku cuma suka membaca blog org je. baca paper n baca n baca n baca utk tambah knowledge.

peristiwa minggu ini.

hubby tgh drive si emas
kuar dr porch


bhgn dalam yg masih hensem



bhgn belkg pn hensem lagi. suci



serius suci n masih cantik


okey owner baru dh sampai.
hubby tgh explain pd owner br.


owner baru dah start enjin.
babai mbe2921.

gambar2 di atas merupakan si emas kesayangan aku yg telah pun bertukar pemilik pd 12jun09 jam 12.47pm. aku harap si emas akan bahagia dengan tuan barunya. si emas telah berkhidmat dengan aku dari 1jun05. sangat banyak kenangan dengan si emas( ada masa aku nk catat sgl kenangan itu). sebenarnya sayang untuk aku melepaskannya tetapi apakan daya, duit takda nk bayar si emas dgn beby (wah nama timangan kereta baru nampak).



rewang di waktu malam.

sesaja letak gamb yg agak2 blur nih. sume gambo pun amik guna hset je so camtulah jadinya. itu adalah ketika aku merewang di umah salah sorang jiran aku. tiada perbezaan kasta di antara pemilik2 umah semi-D dgn umah teres. smgt beginilah yg harus ada dlm masyarakat kita. tolong menolong. oh rewang itu krn anaknya akan bertunang pd esok hari. aku blk umah kul 11pm lebih itupun krn hubby dh call suh balik. boleh tahan pijar gaklah tgn aku sbb bwg n sgl cili mili aku yg kupas n potong. hehehehhehe


0 komen terulung:

Post a Comment