Ikut AiTotYati

9.4.09

hari ini

jadual hr ini mmg padat.. sehingga GPM ajak join jamuan AJK rombongn pn aku tak boleh nk turut serta. bukan menolak rezki tapi aku nk mengejar masa.

6.50am: bertolak dr umah
7.10am: tiba di sekolah, terus thumb in n ke opis amik kunci bilik mesyuarat. aku nk set up lptp+LCD utk tygn montaj sekolah yg hubby br siap author mlm tadi. tp aku tepon dulu kak bib nk konpemkan tpt(manalah tahu ubah last minit-tekaan aku betul.) so aku turun bwh amik kunci bilik wawasan. di situ ada pn V. die kata bilik tu utk urusetia pantun. aku tatau nk kata ape. aku tepn kak bib utk negotiate dgn pn V. tp akhirnya kena guna bilik mesyuarat gak. aduyai penat ulang alik. aku on kan semua aircond n susunkan kerusi(mmgle pk bukan keje aku tapi aku sygkn sekolah ini-tak berkira sgt kerja).

7.30am: mengajar(sedang mengajar pun ade 3panggilan tepon masuk. biasalah berkaitan sekolah).
8.50am: terus ke makmal siber kena jumpa kaunselor psl biasiswa pljr.(terpaksa batalkan niat nk mkn pdhl perut lapo gile-mujur minum milo kt umah tadi)

9.30am: mengajar. hari ni pljr wat literasi maklumat. sambil tu aku touch up ppint utk pertandingan ePPDA yg akn berlangsung sabtu ni. byk perkara harus ditambah sbb smlm dh attend meeting penghakiman til 5pm.

11.10am: pljr 5auto tiba. aku bg keje cari bhn dari internet. aku dan 3org pljr ePPDa meneruskan kerja. sambil2 tu memantau pelajar(ini ialah self access learning yer). sesambil tu aku taip n printkan surat twrn utk pelajar.

1.15pm: keje ePPDa in progress. aku dh tinggalkn wasiat utk pelajar. carry on sbb aku perlu bergegas ke BTPN melaka ade taklimat penyenggaraan ICT bersama pengetua. patut GPB kena attend tp die kena bg taklimat KAT lak. pengetua pun tak dpt nk attend sama sbb ade org perolehan dtg.

1.45tiba di BTPN.
2.00pm : taklimat dimulakan.
5.00pm taklimat tamat.
5.15pm: berada di rumah. mujur hubby tlg wat nasi goreng. tima kasih daun keladi sayg!!!
6.30-7.30pm: menonton matahari. aku insan biasa yg perlukan rehat n menonton tv
8.30pm: kelas tambahan hingga 10.30pm bakti utk anak bangsa

hectic schedule? itulah yg aku namakan kesibukan itu satu keindahan. sentiasalah berfikiran positif!!! senyum selalu wpun kdg2 rasa nk mkn org!!! hahahahaha. i'm a great teacher!!!! berdoa selalu minta dipermudahkan kerja.

0 komen terulung:

Post a Comment