Ikut AiTotYati

29.4.09

aku dah bosan

bagaimana nk memulakan coretan ini aku pn tatau. mungkin kerana beban kerja yg terlalu byk membuatkan aku jd hilang motivasi. pekerjaan silih berganti. kdg2 aku pk kenapalah asik aku aje yg menjadi mangsa? mungkin sbb sifat aku yg terlalu mudah bersimpati dgn org maka aku dibebankan dgn pelbagai pekerjaan.

aku cuba berfikir secara positif tp kdg2 ion2 negatif tetap akn hinggap. stiap manusia ni ade kesabarannya.tapi sampai bile. apabila kite selalu diasak dgn pelbagai beban dan arahan.. lama2 aku akan memberontak... tapi setakat ni aku mampu kawal lagi...

...........stop jap.....

aku terstop sbb tetiba aku terjumpa satu blog yg aku rasa best giler.. kelako.. even nampak ringan tp byk bende yg aku boleh pk.. mmg aku baca ssambil gelak guling2.. hilang jap tensen aku!!!

http://jebonisme.blogspot.com/


trylah baca!!!!

p/s: tak jadi aku nk meluah rasa...

0 komen terulung:

Post a Comment